29 August 2005

isto non hai quen o ature

acabo de deixar un comentario no blog doutro blogeiro dicindo que hoxe arrisquei. escribin algo que pensei que o magnánime ogro non me ía deixar publicar. cando me dixo que enviase a páxina alucinei. sentinme ben. pensei que non ía poder pór unha cousa así. non era miña a crítica, senón as declaracións dun fulano. como dixo o home máis guapo do mundo, segundo a muller do pelo de henna, "son declaracións súas, así que aí ti non te pillas as mans". bueno, algo así dixo. por certo, maki, o raparigo é un astro balompédico ao que só lle botei un par de miradas, non te asustes. espero non repetir a experiencia pederástica...

2 Comentarios:

Blogger oko said...

jajajjajaja
tranquila, non me asusto!
a estas alturas da vida...

(a muller do pelo de henna erra: ese non é o home máis guapo do mundo. eu sei doutro que o supera con creces!)

12:23 pm  
Blogger Caufield said...

xDDD Quixera eu saber quen...jajajjaja melloor non queroooo sabeloooooooo. A seguir asi Eviña ti si que sabes!!!Aupa jefe xondo "no t pillas las manos"!!!!abaixo jefe borde!!!!!!!!!:)

1:54 pm  

Post a Comment

<< Home