22 August 2005

cabreo e cansanzo

estou diante do ordenador o non me apetece facer nada. fixen varias chamadas. e non me dixeron nada novo. que raro. como di o título, estou cansada e cabreada. o primeiro, porque me acostei ás 3 da mañá, e o segundo, porque onte puteáronme de mala maneira. nestes momentos gustaríame estar na cama, durmindo, sen preocupacións...é que creo que dun momento a outro se me van pechar os ollos.
cambiando de tema, onte foi unha data histórica, alguén dixo: "tódolos homes son uns gilipollas excepto dous: o meu pai e o meu noivo". Si, recoñeceuno!!! Ai!, pouco a pouco, vamos quedando poucas "solteras y sin compromiso". estádevos aburgesando todas. dentro de pouco imos ir Xela e máis eu soas por aí para afogar as nosas penas no alcol, porqe vós quedades cos mozos e abandónadenos. aínda que xela ultimamente tamén está quedando moito cun rapaz... y no digo más.
bueno, vou facer unhas chamadiñas.

2 Comentarios:

Blogger oko said...

zorrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
falssssssssssssssssssaaaaaaaaaaa!!!
te vas a enterar!!!!
dios!!! quen quere inimigos tendo amigos así????????

(aínda así hei de darche a razón no de que onte foi unha data histórica: os concertos, os de Marín, un gilipollas ourensán do carallo... ai, miñas neas, que eu non vos cambio por ningún home!!!

3:11 pm  
Blogger Caufield said...

Ehh Ehhh Ehhhhhhhhhh!!!!!!!Quedando con¿¿?¿?¿?M parece fatal!!!Unha cousa e que "outras" non recoñezan o que hai pero en este caso nada hai!!!:P (aparte de pais respectivos :) Pois na "Paquitas las Chocolateras", a pasalo ben!!!Vooos xa sodes!!!GHAITEIRAS!!!Os de Ourense (sen xeneralizar nin na q hai boa xente)mala cousa mala cousa (aparte de agarrados xDDD)XEFE XONDO!!!

12:58 pm  

Post a Comment

<< Home