22 July 2005

record

batín o meu propio record. hoxe saín da redacción ás 23:15 horas. espero que non se repita con moita frecuencia. e todo por culpa dese ciclista que gañou a etapa do tour. non me acordo como se chama. pero por culpa del, reordenáronse tódalas páxinas de deportes e eran as seis da tarde e non tiña páxina, maqueta nin hostias. e mentras dediqueime a facer unha reportaxe que resulta que hoxe non vai. merda!!! e logo vai o outro e bota sobre min tódalas culpas do do leis e do celso míguez. tócate los huevos. que reparto equitativo. el fai a páxina do pontevedra. e eu: teucro, leis, arxil, celso miguez, natación, atletismo, roldas de prensa chungas no concello, na deputación e onde toque... e por riba teño que pagar eu o seu enfado... bueno, deixo o tema. vou ver ot un rato para olvidar...

0 Comentarios:

Post a Comment

<< Home