21 July 2005

london

estou flipando co que acabo de ver na tv. eu que para o ano quería estar por aí todo o santo día, xa me dá un pouco de medo... eu quero ir a king's cross e visitar o mitiquísimo andén 9 3/4. unha foto para enmarcar!
pero bueno, imos a cousas mellores. o día de onte non estivo mal. empezou coa entrevista celso míguez. ben excepto por ese gran defecto que ten o rapaz. e non vou dicir cal porque a xente pensa que é unha gilipollez pero a min dame moito noxo. sería unha cousa que non soporto nun tío. pero non o conto porque ós que llo dixen escacharon coa risa (véase. marta, mario...) por certo que onte fun comer con eles e aquela pizza case me mata. estaba rica pero era inmensa. e logo ver ó gominas xa me revolveu o estómago... e con aquel polo lacoste lila... e por certo, mañá terei que volver velo... uff!
e cambiando de tema: xa sei todos os líos amoros do novo libro de harry potter!!!! queeeee fueeeerrrrrttttttteeeeee!!!!!! non digo nada, porque o de harry é moi forte. bueno, déixovos porque teño que buscar por casa un saco de dormir ao que lle perdín a pista en xullo de 2004. a ver se hai sorte...

0 Comentarios:

Post a Comment

<< Home