04 July 2005

ai, esa reportaxe...

xa me sinto unha xornalista total: roldas de prena, entrevistas, chama que te chama por teléfono... ai lariña, que non queres q fale de ti no meu blog, pois deixa de pór mensaxes!!! pois o que te quería dicir é que xa estou a facer unha reportaxe, de ximnasia! (creo que se publicará o mércores) e por primeira vez na miña vida entrevistei a... nenos! que graciosos pero que pouco falan...
xa para rematar no apartado xornalístico, só queda dicir que menuda panda de pijos hai entre os directivos dos clubes: non gañan para gomina!!!!!!!
por certo, mario, a ver se te pasas por aquí e deixas unha mensaxe. e devolve as fanecas!!
por certo, hoxe é un día histórico...

1 Comentarios:

Blogger oko said...

non podo deixar de escribirche pq teño medo de que me olvides...
por certo, hox que estou avispada decateie da indirecta qe me botaches... claro que si, muller, mañá mesmo vou buscar cita ao rexistro para que nos casen! a ver cando me presentas aos teus pais... bueno, hai un da túa familia que xa coñezo... xa o sabes, pillina!!!!!!!!!!!
felicidades pola túa laboura como xornalistiña afeizoada.
bkñs mil...
saúdos a mario (mmm)

4:36 pm  

Post a Comment

<< Home