01 July 2005

deportes

olaaaaa! hoxe foi o meu primeiro día de traballo! alucinante! ah! e por certo, con tanta emoción xa non me acordaba de que hoxe fago 20 anos! é q o do faro é tan forte... en deportes, metéronme en deportes... hoxe presenciei a miña primeira rolda de prensa "oficial" (freixanes non conta, que se pire...) e tamén a máis curta (menos de cinco minutos!!!! que facilidade de palabra teñen os futbolistas!!!!!!!) facer unha sección local de deportes é unha "cosa loca" de imaxinación: e é que é moi difícil encher todo iso. hoxe descubrín que hai que dicir "en el día de ayer" en lugar de "ayer" e "estadio municipal de Pasarón" en lugar de "pasarón" a secas. é que con catro palabras que din estes marabillosos deportistas quen enche iso! nin ampliando a foto ó máximo! bueno, pero grazas a ese marabilloso compañeiro de sección todo foi ben (lara, se estiveses no meu lugar, roi xa estaría no cumio da túa montaña). pensei que igual me tocaba traballar cun vello chungo, pero este é moi riquiño e non riñe, senón que fai que aprenda e a pesar dos meus fallos sempre ri. ay, lara, pásate por aquí q olvidas a cachi (por certo, que facias a noite do mércores ás 2 da mañá ó lado de ives rocher, pervertida sexual????????). xa sei que non queres que me meta contigo no meu blog, pero deixa primeiro ti de deixar mensaxes!

0 Comentarios:

Post a Comment

<< Home