20 August 2005

Fai un rato escribín algo moi íntimo. Xamais pensara en publicar neste blog algo tan meu. Xa no mesmo texto dicía que igual me arrepentía de facelo. Pero sentía que tiña que facelo para “liberarme”. Pois ben, o ordenador de súpeto apagouse e foi todo ao carallo. Tomeino como unha sinal. Ademais, se un texto se perde, perdeuse. Non me gusta escribir algo así recordando como o escribín. Así que vou poñer neste espazo algo que fai tempo que quería pór.

“Un sentimiento caliente, espinoso, de vergüenza, se extendía desde la cima de la cabeza de Harry hasta todo su cuerpo. Dumbledore no había levantado su voz, él hasta no parecía enfadado, pero Harry habría preferido que gritara; aquella decepción fría era peor que todo”.

“…porque te miro a los ojos y no me sale la voz. Si pienso en ti, siento que esta vida no es justa. Si pienso en ti y en la luz de esa mirada tuya (…).Y nunca vas a saber cómo me siento, nadie va a adivinar cómo te recuerdo…”.

0 Comentarios:

Post a Comment

<< Home