16 December 2007

Ultimamente penso en que lle vou cambiar o deseño a isto, e que teño que actualizar porque non queda bonito levar case un mes coa foto de Berto no último post do blog, pero logo ao final nunca fago nada... (Será porque xa paso todo o día diante do ordenador?) Pero este blog tamén pode ter utilidades como pedir consello para un agasallo de amigo "invisíbel" (teño que practicar que logo no choio non me sae...). Como non podo dar datos da persoa, porque todos os que participan, máis ou menos, len este blog, pido ideas, así en xeral... E se a alguén se lle ocurre tamén que deseño lle podo poñer a esto, acepto ideas!

2 Comentarios:

Blogger oko said...

son eu? son eu? son eu?
aaaaaaaainnnnnnnnnnnnnnnzzzzzzzzzzzzz

7:05 pm  
Anonymous Anonymous said...

Hola miña nena, aver ideas....
para rapaza, un hadiña, una bonita axenda,unha carteira, unha camisita, un cinto, un boligrafo orixinal....un peluche gracioso...

para rapaz...he mais complicado..pero casi o mesmo jejejej...

para estas cousas tan so hay k facer e botarlle un poukichiño de imaxinación.

bikos.Tukinha(pontevedresa jejej)

12:20 am  

Post a Comment

<< Home