17 September 2007

Hai máis de dous meses que non actualizaba e dáseme por aí xusto un día no que estou cansa e tirada no sofá. Cansa pero ilusionada porque nos meus últimos 40 días (quero unha prórroga!) na arradio volvo á turno de mañá, que me gusta moito máis. (A partir do luns..)
E aínda que poida parecer moi chungo e que hai un ano non pensaba isto nin de coña, síntome moi relaxada cando penso en que dentro de mes e medio me atopo coa incertidumbre do futuro. Incluso me fai gracia ter que ir a apuntarme... Non sei se pensarei o mesmo dentro duns meses se alí sigo á espera...

P.D.: Díxome unha espía que teño un lector poeta... Nunca se sabe quen pode ler o teu blog...

4 Comentarios:

Blogger Elianinha said...

Xa verás como has de ter menos tempo de paro do que pensabas. Digocho eu, que levo desexando unha semaniña de paro polo menos dende hai un par de anos ynohaymanera.
(saúdos dunha fan que te escoita puntualmente)

10:51 am  
Anonymous Anonymous said...

eu atopei traballo así que rematei a carreira e aquí sigo...

(tiñas que contar ben iso do punto de cruz :-D )

7:13 pm  
Blogger xorna said...

a ver se fago un post do tema...

7:35 pm  
Anonymous Anonymous said...

Ânimo, que o trabalho, como diz Eliana, logo sai. Ademais, como ainda és novinha e tal, vamos, seguro que "se te rifan" para as bolsas Feuga :-D Má cousa será que não caia alguma por São Marcos agora que devem estar a piques de 'caducar' algumas das que já há.

8:22 pm  

Post a Comment

<< Home