07 February 2006

Psicoanálisis de los cuentos de hadas

"Se desexamos vivir, non momento a momento, senón sendo realmente concientes da nosa existencia, a nosa necesidade máis urxente e difícil é a de atopar un significado ás nosas vidas. Como xa se sabe, moita xente perdeu o desexo de vivir e deixou de esforzarse, porque este sentido fuxiu deles. A comprensión do sentido da vida non se adquire repentinamente a unha idade determinada nin cando un chegou á madurez cronolóxica. Este logro é o resultado final dun longo desenrolo: en cada etapa buscamos, e temos que ser capaces de atopar, un pouco de significado congruente co que xa se desenrolaron as nosas mentes"
Bettelheim, Bruno

Cando chegue a casa, tomarei unha boa taza de colacao, que é un bo remedio, non só para os males de amores, senón para todo tipo de males...

6 Comentarios:

Blogger Aultre Narai said...

cal cres que é?

12:50 am  
Blogger Cesare said...

este blog vai endiañadamente a mellor

2:14 am  
Blogger Madeleine said...

Se tentas que a túa vida sexa marabillosa, entón serás das de Nietzche. Eu creo que son, e tí seguro que tamén.
Non tomes prestadas palabras tan boas cando convencida che digo que as túas calarán máis fondo, xornalstiña!

11:04 am  
Blogger xorna said...

moitas grazas polo cumprido,señor cesare!! que ilusión me fai saber que se pasa por aquí...
aultre, síntoo pero non sei a que se refire coa súa pregunta.

4:13 pm  
Blogger Aultre Narai said...

é que se me foi a pinza, sorry. o sentido da (túa) vida, cal cres que é?


xD

P.d: é que estou moi filosófica ultimamente.

5:10 pm  
Blogger xorna said...

uff, pois si que esta vostede filosófica! precisamente, a razón de escribir eso eiquí é porque non teño nada claro o sentido da miña vida. bueno, a verdade é que si que teño claro o meu obxectivo na vida, o que pasa é que ver que pronto se remata iso (vésaxe: universidade; este curso e outro máis e xa estaremos fóra!)faime sentir moi rara. é dicir, é agora que? xa está?

6:34 pm  

Post a Comment

<< Home