31 August 2005

a primeira vez

onte fun ao primero partido de balonmán da miña vida. e hoxe (dentro dun ratiño) vou ir a presentación do campionato estatal de motonáutica por radiocontrol. isto do xornalismo deportivo é un non parar de actividades superdivertidas. Bueno, teño que confesar que onte, por segundos, facíaseme interesante o partido. non, non pode ser. vaime acabar gustado isto... necesito un médico xa!
lariña, taño que adicarche unhas palabriñas porque parece mentira que me digas que nestes dous anos só destaco iso de ti. como me vou olvidar dos teus ramalazos navalleiros, da nosa compartida paixón por manolo rivas e o seu vástago, da nosa tamén compartida paixón por manolo-tim burton, do teu amor (e o meu odio) por bunbury (retírase!), da túa vea paparazzi, do teu non parar de namorarte, da túa paixón polo incompetente coordinador erasmus que nos fai autoenganarnos coa posibilidade de ser "novoxornalistas", de todo iso e de moito máis no me podo olvidar, miña queridiña makinavalla. Venme visitar a glamorgan!

1 Comentarios:

Blogger oko said...

jo nena! moitas graZas! síntome honrada de que adiques case unha entrada enteira a min!
pois vaia, isto si que é un repaso integral!
a verdá que si:
- "seica non colles" e "rite rite"
- manolo chondo (e o seu teléfono) e fillo chondo-chungo
- manolo, o home das mil gafas "oe, asterisco, manolo agora é meu!"
- bunbury chondo drogadicto no festival do norte! que non se retire, buaaaaaaaa
- a miña cámara de fotos sobreexplotada ao estilo suárez canal
- todos os meus amores de dous anos(que suman máis de 70)
- e que dicir de neira, é o home da miña vida, o que me ensinou a adorar o xornalismo, o amor dos amores, o amor platónico, o home perfecto pra min, ao dicir "que zorra" con esa naturalidade (non por min, claro), ao convidarnos a cear (agarrándome polo brazo). diosssssssssssssssssssss, ámoo tantísimo!!!!!!!!!!!
pq non me quereeee, buaabuaaaaaaa!!!

en fin meniña, que se che vai a botar moito de menos!!!
e non o dubides, que de tiver oportunidade, aparezo en glamorgan por sorpresa!!!!!!!!

8:21 pm  

Post a Comment

<< Home