14 April 2008

Rumbo a Río! (II)

Cando xa estaba toda relaxada porque dende a compañía me confirmaron que todo o referente ao meu voo estaba ben, chámannos dende Brasil (a nosa amiga, non a empresa) para informarnos de que esa "maravillosa" compañía de voos decidiu suspender as súas liñas con México, Madrid e París a partir de maio. E despois dunhas horas de nervos pensando que se ían quedar os brasileiros esos con case 500 euros do meu peto, consigo contactar e, moi amablemente, indicanme os pasos para anular o billete. Finalmente, voaremos con Air Europa, só por 60 euros máis. Espero que non haxa máis problemas e que en xuño poidamos ir... Rumbo a Río!

(O sábado houbo cea de Chuceiros na Coruña. Teño que dicir que para min son iguais as especias da comida que probei en Túñez, no restaurante tailandés que hai en Santiago e no sefardí da Coruña. A esperiencia blogogastronómica non estivo mal. Para min foi o típico restaurante ao que vas por probar unha comida nova pero ao que non volvería. Polo menos, até dentro dun ano, cando olvide o cheiro desas especies que me fixeron estar media semana sen comer en Túnez (agás patatillas de bolsa, que sabían "normal")

4 Comentarios:

Blogger oko said...

dinme. dúas veces

pinggg

3:31 pm  
Blogger oko said...

*perdinme

3:32 pm  
Blogger xorna said...

en que te perdiches?

11:19 pm  
Anonymous Anonymous said...

que susto levaches eh??? espero poder verte antes d que marches, eu cando remate as clases douche un toke eh????Espero que todo vaia ven...eh?
moitos bikiños
marta(pontevedra)

2:13 pm  

Post a Comment

<< Home