14 October 2005

ida de olla!!

O ver a un dos ídolos da miña vida na tele deixoume tan trastornada que non sei se poderei durmir esta noite... pedazo presidente!!!!!! ai, como boto de menos esas chamadas telefónicas (jejeje).
levo varias semanas cun libro pegado a este ordenador que me esta trastornando. vouno ter que esconder na estantería... por certo, que certa persoa se atopou co autor por Roma, como quien no quiere la cosa!!!! estou moi celosa e sei doutra que tamén!! GUAPO! El acabose!!!!
outra cousiña: aínda que o rapaz non o fai mal e me gusta, pido xustiza!!!!!!
a verdade, creo que esta é unha das entradas máis surrealistas que tivo este blog!!!!!!!!!
que cousa máis bonitiña me acabo de atopar na rede mentras tentaba facer un link cun dos meus ídolos!! aínda que hai outro que me gusta máis!!
surrealismo puro!!!!!!
p.d.: sorte, miña meniña, na túa aventura, aínda que non vaia o comandante!

0 Comentarios:

Post a Comment

<< Home