23 May 2008

Kara.o.ke


Aínda que el non o crea, si que ten fans e eu son unha delas... E xa levantei envexas por falar con el... Foi unha das entrevistas que máis ilusión me fixo na miña vida, así que xa sabedes todos: a escoitalo! Por certo, que non lle dixen que somos case veciños (a miña nai xa me preguntou como se chamaba para averiguar quen era...) pero un día asaltareino pola rúa e direillo (a tamén lle preguntarei que opina de que nos concertos lle berren "paquentoncio!!", en referencia, non á súa calidade musical, senón a certa parte do seu corpo...).

(A foto collinlla a Ghanito, que me molou...)

4 Comentarios:

Blogger Suso Lista said...

Ainda non escoitei nada, pero prometo facelo. Bicos desde a Costa da Morte

8:34 pm  
Anonymous Anonymous said...

Claro que ten fans, ou senón, que faciamos berrando como tolos o sábado na Alameda? Mou-ren-te, Mou-ren-te!!!!

9:05 pm  
Blogger oko said...

quen serán @s tol@s que berrarán esas cousas, pordiós!!!
;)

6:20 pm  
Anonymous Regalos 30€ said...

Son fans, pero me parece muy bien que aún continuan con estas labores. Thanks for this article. It's amazing.

4:04 pm  

Post a Comment

<< Home