30 October 2006

San Bernardo



Tras tomar algo con ifrit o xoves (en compaña dos habituais o'xirarei e oko), que casualidade de topar o venres con postcriptum nun restaurante italiano, mentres comíamos outro bloggeiro máis eu. Xente do blogomillo, que riquiño é post! e que saiba que non vai quedar sen que o invitemos outro día a vostede! Por certo, post, a partires do próximo xoves, traballarei para eles. xa lles irei informando...
(en canto poida, poño a foto que proba a existencia do meu xersei verde chuza, pero mentras, aquí vos deixo unha mostra da miña admiración polo papá de chuza!)

9 Comentarios:

Blogger A pirámide said...

un pouco tristeiros os cans. Riquiños pero tristeiros. chaman pola melancolía a berros.

2:01 pm  
Anonymous Anonymous said...

Eu, se non vexo a foto, xa estou pensando que isto o puxo fer, e que estás agochada nunha cova.

5:58 pm  
Anonymous Anonymous said...

virgensanta, eu son asi?

7:05 pm  
Blogger Uz said...

Que tenhas muita sorte na AGN. Eu já passei por ali (o ano passado por estas datas) e ainda tenho bons amigos nessas terras. ACB, JCR, MFG, NMN, SCR, JRS, ASR, ACM, CG, SRA... Quando chegares, dá-lhes lembranças de parte de Uz :-)

7:11 pm  
Blogger Fer said...

Assim de riquinho berto :D

7:20 pm  
Anonymous Anonymous said...

buffffffffffff cantas ganas tiña de ler algo teu!! xD unha aperta

1:44 am  
Blogger xorna said...

graciñas a todos! que non lle pareza mal, berto! vostede é tan riquiño como eles, ten a cara igual!!!
uz, sorte en tvg e, ande, cónteme que tal? fanse cousas interesantes?
ghanito, guapo! (só quería dicirlle iso...)

5:31 pm  
Blogger Uz said...

Se se fazem cousas interessantes onde, na AGN? Eu, a verdade, figem de todo, e levo umas quantas reportagens para o meu cartafol profissional.

Ao começo, seguramente que o mais que faças serão notas de imprensa (refazê-las, melhor dito), para que colhas a dinâmica.

Depois, pedirão-che reportagens ou cobrir algum acto. Mas tampouco creias que serão o mais habitual, porque neste momento estão 'ao completo' e as tarefas já estão repartidas por secções.

Por exemplo, política e Parlamento estão cubertos por 3 ou 4 pessoas; 2 para economia, 1 para educação e outra para sanidade/sucessos. Queda pouca margem para improvisar, mas sempre há oportunidades.

Creio que a melhor vantagem é que eliminas vícios da escrita, quer dizer, apreendes a simplificar as ideias e a redacção.

Também che permite ver um lado da informação que normalmente não vês (entronca muito com o que imparte Túñez em 4º sobre as rotinas informativas), e a experiência adquirida será-che de muito proveito noutras aventuras profissionais.

Acho que já passache polo Faro, ou? Pois aginha comprovarás que a dinâmica é bem diferente. Para qualquer cousa, recomendo-che que fales com MFG, ACB, NMN ou SCR (não tardarás em saber quem são).

2:52 pm  
Blogger xorna said...

moitas grazas polos consellos, uz! tomo nota!

8:42 pm  

Post a Comment

<< Home