13 April 2006

visita a "la curuña"

hoxe (bueno, onte, que xa pasan das doce...) realicei unha productiva visita de carácter profesional-turístico-persoal "al ayuntamiento de la curuña". a mañá empezou coas miñas tres entrevistas, a segunda delas moi interesante, na que me proporciona un nome que creo que me vai ser moi útil. a partires de entonces, quedoume o resto do día para a parte persoal e turística. Tras un paseo pola beira da praia, "contacto" lévame a comer a un italiano (que rico todo!) e alí topámonos con media plantilla do Dépor. logo volvemos pasear un pouquiño, case morro atropelada polo tranvía e visito o primeiro primeirísmo Zara. decidimos ir a prazas de María Pita (que forte o das terrazas encerradas en casetas acristaladas!) e, casualidades da vida, topamos con outro bloggeiro visitando a unha coruñesa. encantoume o día de hoxe. e quero volver a darlle mil grazas a contacto.
p.d.: que forte foi coñecer ao "cuñado" e á moza...

7 Comentarios:

Blogger Madeleine said...

O CUÑADO TEN MOZAAAA?¿?¿!!!!?¿?¿?

grrrr, merda!

1:21 pm  
Blogger oko said...

existe o Cuñado??????????????
que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
e como é?
cantos anos ten?
teño posibilidades? jajajajajajajajjajajajajaja
que sorte ir de excursión. eu como moito irei á praia de mogor!!!!!!!

1:27 pm  
Blogger xorna said...

pois si, oko, hai cuñado. chámase jaime e ten 18 anos. é un iogurín, pero esta moi bo. xa lle dixen a Contacto que elixín ao irmán equivocado... (jejeje). pero decepcionoume coa moza: bastante pija.
madeleine (a partires de agora, sra. pederasta), creo que o outro día xa lle informáramos da existencia da moza, non?

4:39 pm  
Blogger Aultre Narai said...

para que ver Salsa Rosa téndovos a VÓS??:D jejejejejejeje

así me gusta, viva o turismo!!

3:21 am  
Blogger Fer said...

Manda truco!
Eu a romper os cornos por que tenhas "contactos" e topar boas entrevistas e ti a babear co meu irmao!

E nom se preocupe Madeleine! Prefiro a vostede como "cunhada" que a que conheceu a sra. xornalistinha, assim que quando queira lho presento... ;)

1:12 pm  
Blogger xorna said...

fer, xa vexo que agora me trata de "señora". pero xa sabes que é todo de coña...

3:30 pm  
Blogger xorna said...

olvido unha cousa: mil gracias outra vez!!!!!!!!

3:32 pm  

Post a Comment

<< Home