28 February 2006

eu de maior quero ser como...

5 Comentarios:

Blogger Fer said...

Cunde-che a de História do Cinema, nom sim? :)

11:05 am  
Blogger xorna said...

pois si. a que é guapa lilian?
umm, dentro de 15 minutos empeza a clase...

4:16 pm  
Blogger Aultre Narai said...

perdoa a miña ignorancia, é que eu non teño a sorte de ter esta materia... :) quen era e pq che gusta tanto?

2:55 pm  
Blogger Mr Tichborne said...

Gústame Suso de Toro, si... e lembro o Porrón de Santiago e non creo que haxa sitio parello neste universo, abráiame que siga en pé (sen derrubarse)... Pero pordióss, non me trates de vostede!!

3:42 pm  
Blogger xorna said...

mr. tichborne, o tratamento de vostede é unha costume blogeiril, polo menos nos blós polo que eu ando a fozar, e non me estraña que lle sorprenda o do porrón (o mellor de todo é o baño...)
aultre, lilian gish é unha das estrelas do cinema silente (mudo). erá a musa de griffith (se clickeas no seu nome aparece unha páxina coa súa biografía e con toda a súa filmografía).

6:15 pm  

Post a Comment

<< Home