09 September 2005

sniff, sniff

son as dez e media da noite e estou no xornal esperando a que remate o partido. isto é unha merda. eu soa aquí co ogro no seu despacho. mañá non me manda facer 5 páxinas porque non se pode. e non teño diante ao home máis guapo do mundo segundo a muller do pelo de henna (si, eu tamén o penso. RECOÑEZO QUE ESTA BOÍSIMO!!) para poder contarlle a miñas penas. como o vou botar de menos en glamorgan... el convertiuse nunha persoa moi importante na miña vida(estou falando só profesionalmente, malpensados!!). estame dando vergoña escribir isto pero é certo. Hoxe falei con Flowers. Mañá parte cara terras galas. Isto é moi triste. NON ME QUERO DESPEDIR DA XENTE!!!!

1 Comentarios:

Blogger oko said...

non quero que chegue o xoves...

8:19 pm  

Post a Comment

<< Home