14 March 2007

I love cuore

Si, reconézoo! Gústame ler a cuore! Porque me mola ver "as peor vestidas da semana" e porque me encanta ver a cal das dúas famosas que levan o mesmo modeliño lles queda mellor e sobre todo polos "arrghs!", onde podes ver a axila arrugada de Beyoncé, a Eva Longoria desmaquillada e con grans ou a Paris Hilton facendo das súas.
E gustame a cuore porque a min tamén me parece que Pe é moi elegante, e porque me encanta 'rajar' das irmáns Olsen ou de Britney, admirar os modeliños da Beckham ou ver os vestidos das famosas nas festas!
Si, gustame cuore. Cantos hai que non se atreven a recoñecelo...

8 Comentarios:

Blogger Fer said...

Temos que rematar o nosso depois desta revelaçom (Como se eu nom mirara os "ArgsssS" XD )

12:37 am  
Anonymous Anonymous said...

Tan bo gusto para unhas cousas e tan malo para outras... :D

10:10 pm  
Blogger oko said...

eres o pior!!!
acabas de perder uns cantos puntos, nena!!! se non fose porque te vou querer igual :P

5:37 pm  
Blogger Caufield said...

a min tamen me gusta!
di que si!
:D

8:44 pm  
Blogger carracuca said...

cando nos facemos as camisetas?????

8:22 pm  
Blogger Raposo said...

Pois eu nunca o lin. ¿será grave, doutora?

12:45 am  
Anonymous Anonymous said...

actualiza xa!

5:39 pm  
Blogger eamare said...

Total apoio co da Cuore... e o que non a lee non sabe o que perde ;)

Pero non raxes das Olsen!

5:54 pm  

Post a Comment

<< Home