05 December 2005

un día moi productivo

o día de hoxe esperábase normaliño, pero non foi así. imos por partes:

1. houbo quen escoitou a miña chamada de auxilio e fixo de heroe por un día para min. é de agradecer. parece que a viaxe ó fin se vai levar a cabo.

2. visita sorpresa aos loitadores contra o gran ogro, visita que incluía tamén ao gran ogro. moitos cambios. os que quedan, como sempre. pero a "mamá" marcha. o próximo verán non será igual. (aprobeitei a visita para rematar a lotería de nadal...)

3. non vin a "mentor". sabía que non o ía ver. non sei se será boa idea velo, agora que o teño bastante arredado da miña mente. sei que velo me vai desabaratar por completo, pero preciso velo. e é que non quero ter este mal rollo con "mentor". pero realmente non sei se hai ou non un enfado. as cousas vense falando cara a cara. pero a distancia e a incompatibilidade de horarios impídeme ver a mentor. por teléfono non se poden saber certas cousas. por que ten que ser todo tan complicado?

4. e por culpa de aparellos vellos, as miñas alegrías (para un bo momento que teño...) pasaron a ser bágoas. a ver en que queda a cousa...

1 Comentarios:

Blogger oko said...

así que vas a dar un paseiño pola capital da provincia do lado... e?
ai, pillina, pillina...
xa nos contarás como é que vai ser...

8:55 pm  

Post a Comment

<< Home