02 December 2005

as súas balas

data histórica de entrevista cun dos blogueiros máis destacados da rede. a entrevista foi por outros derroteiros e falou moi guay (sobre todo polo comentario final, de a ver que parella de homosexuais se atreven a ir morrear ó guayaba). simplemente xenial. reitérome na eterna expresión da "maxia da radio". nervios, nervios, moitos nervios pero tamén satisfacción. e, por riba, o noso blogueiro favorito díxome que lera o meu proxecto e que estaba ben! que majo! MAJO!!! pero xa lle dixen que esta o tema un pouco abandonado, que este decatroacatro é como un bebiño ao que lle collín cariño e non o vou deixar (que cursi me saiu!). e é que non me imaxino ter un blo que non se chame decatroacatro!
p.d.: reitérome: moitas grazas, cesare!!!!!!!!

6 Comentarios:

Blogger Cesare said...

ai, ai, ai... :)
que me esfaneca...

11:18 pm  
Blogger Cesare said...

bueno, estou algo arrepentido da frase do guayaba, porque é moi demagóxica... pero é que Acción-Reacción o fixo ben e sacou o peor de min, ;)
En realidade o obxectivo debe ser morrear no guayaba, e non xustificar outros sitios... vamos, a loita pola visibilidade, que case nunca se entende ben, ;)

11:25 pm  
Blogger Cesare said...

ah, e grazas por levarme, polo café, polo divertido que foi, e por todas esas palabras e loanzas que lle sobran a este post, ;)

Príncipe Hindú está solteiro??

11:26 pm  
Blogger xorna said...

que gran honor que cesare me deixe un comentario no meu decatroacatro (reitérome nas miñas louvanzas a pesares de que digas que sobran!)e perdoa por ese problema de "identificación".
sobre o príncipe hindú de sada (tes razón, ten que mellorar o seu galego) sinto dicirche que lle van as tías (pero nestres intres creo que anda solto. aínda que, non sei, igual quere experimentar... creo que o príncipe hindú me vai matar por dicirche isto!!!)

11:33 pm  
Blogger Cesare said...

:D
pero qué rápida é vostede...

tampouco era pra tanto, ;) Pobre Príncipe, vaia, tampouco quero que pense que namoro do primeiro que vexo... e non diga o do galego, que iso era algo privado, ;) pero ofrézome pra clases, se é por iso.

e... e que máis? que grazas

11:44 pm  
Blogger Cesare said...

Pero Príncipe Hindú non lle le o blo, non?

(confío)

11:50 pm  

Post a Comment

<< Home