13 October 2005

Menudo pastel!!!!!!!!!

Facía tempo que non desenrolaba as miñas artes no mundo culinario, pero coa axuda dunha amiga fixemos un pastel que vai marcar historia. A ver que pasa neste botellón-magosto programado para hoxe... que se vai mesturar coa final dese programa do que non me avergonzo como espectadora.
Seguindo con esta vea televisiva, onte volvín ver a ese gran ídolo, a ese que seguía polos zappings cando aínda non dera o salto. Que grande!!!!!!! Que xenio!!!!!!!! Tiñan que votar o seu programa continuadamente, non como outras cousas... "Quien es ese hombreeee, que me mira y me desnuda, una fiera inquieta..." (adicado a Xelaaaaaaaaaa!!!!!)

2 Comentarios:

Blogger oko said...

así que hai pastel!!!!!!!!!!
que ben!!!!!!!!
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
e se non, cómome ás cociñeiras!!!!!!!!!
jajajajajajaja
ata dentro dun rato, chondaaaaaaa

7:21 pm  
Blogger Caufield said...

Quin es ese hombreee que me mira y me gobiernaaaa......vaia pastel nacionata nos saíu (e q risas botamos!!!)Q noite q final q cena q todoooo!!!seguides sendo as mellores!!!!GANA SORAYA (5557)BRAVO!!!!

8:21 pm  

Post a Comment

<< Home