03 July 2006

Xornalist(iñ)a máis que nunca

Un convenio entre a Deputación e a Fundación Caixa Galicia, un novo pulso ás rebaixas, unha exposición cubista e unha serie de breves, actuación dun grupo venezolano incluído. Gústame volver a isto da producción informativa diaria, aínda que boto de menos a "liberdade" de deportes, de facer as páxinas á miña maneira, buscando eu temas e ideas, sacando cousas debaixo das pedras cando non había nada que contar sobre o deporte pontevedrés en pleno agosto. Pero espero ter esa liberdade cos días, xa que agora o xefe-2 (o xefe ogro está de vacacións) só nos manda cousas light. Polo de agora creo que me librei de comarcas...

p.d.: e decatroacatro fixo lavado de cara. os topiños xa me cansaban!

9 Comentarios:

Anonymous Anonymous said...

Xa sei o teu nome completo:
Redacción
Gha, gha

9:57 pm  
Blogger Fer said...

Mais listinha ca nunca :)
Tenho ciumes da tua carreira (HA!), alomenos podedes trabalhar antes de remata-la :P

10:16 pm  
Blogger xorna said...

pois será redacción tamén mañá, ghanito! hoxe foi agobiante e aburrido... espero poder sacar maña as miñas dúas reportaxiñas...(esas con nome!)
e fer, non teña ciumes da carreira, senón da profesión...

10:03 pm  
Anonymous Anonymous said...

Que nos dejen volar libresssssss!!! Yo me aburro horrores en la redacción!!! Que nos dejen buscarnos la vidaaa :) Yo me lo paso mucho mejor, aunque a veces te estresa no encontrar nada, pero al menos te mueves, buscas, hablas, preguntas,... No hay punto de comparación. Es lo que echo de menos con respecto a las prácticas del verano pasado.

Por cierto, encantada de haberte conocido (aunque te veía por la facul en cine, pero no es lo mismo) Cualquier cosa que necesites... ya sabes

Biquiñoss

11:20 pm  
Anonymous Anonymous said...

eu ando algo desconectada, pero weno, gústame moito o cambio de imaxe ;)

12:33 pm  
Blogger acedre said...

Felicidades un pouco tarde. Estou desconectado ultimamente.
Un saúdo.

7:21 pm  
Blogger xorna said...

que alegría saber de novo de vostede, acedre! para cando o seu regreso??
tere, eu tamén quero liberdade!!! quero escoller maquetas e facer reportaxes de ideas propias!!!!!!

12:15 am  
Anonymous Anonymous said...

Parabens polo cambio e polo teu cumpre (nunca é tarde creo eu).

Unha aperta.
;)

3:17 pm  
Blogger xorna said...

que honor un comment de marinha! graciñas!!!

9:28 pm  

Post a Comment

<< Home