03 January 2006

momento frívolo


hoxe tiven un arrebato consumista, e merquei uns zapatos aos que lle botara o ollo hai uns días. son coma os da foto, pero en negro e cun pouquechiño menos de tacón. algúns dirán que son pijísimos, pero a min encántanme!
a verdade é que ultimamente me vai mal, merquei uns pendentes de boliñas e non puxen a palestina en todo o inverno. vou rematar matriculándome en dereito!! (a verdade, agora que recordo, é que estou pensando en coller algunha de libre configuración para o próximo curso: nooooooooooooon!!!!!!!)
a compra foi despois de comer coa triple M (Mario, Marta e Mar). ai, que ben pasar un ratiño con eles, e que Mario me torturase cantando (nunca mellor dito), para que confesase algo que non lle quería contar...
por certo, que sorpresa saber que me coñecen por aí en diante. e que gracia que pensase que eu son de atenas! non, miña querida! son da "marvellous" smellingtown!!!!

2 Comentarios:

Blogger Aultre Narai said...

bueno muller, un fallo teno calquera! :D a gastar os sapatos por aí adiante!

8:47 pm  
Blogger Sabela said...

a mim parecem-me bonitos. aliás, um capricho tem-no qualquer.

8:16 pm  

Post a Comment

<< Home