29 October 2005

ai, que días!!!!!!!!!!

recordo que hai uns días dixen aquí que ía desterrar un tema da miña cabeza. non puiden. que ía tratar de olvidar, de pasar páxina. e non fun capaz. sei que vos prometín certas cousas a moitos de vós e non puiden. e iso que o tentei. ai, miñas raparigas, quérovos prometer que o vou facer pero non podo!! son un desastre! e síntome mal porque vos quedades todas "chof" cando vos falo do tema e non sabedes que dicirme. jodeeeer, por que ten que ser todo tan difícil? por que me pasan a min estas cousas? por unha vez na miña vida, non se me podía presentar a situación máis doada? son unha gafe!!!! a ver se coa miña visita ao "pueblo encantador" do Morrazo onde "son flores sus mujeres" me despexo un pouco. Por fin vou coñecer a Carri!!!

1 Comentarios:

Anonymous Anonymous said...

ESE CARRIIIIII, mueve la ragha nenaaaaaa!!!

11:39 am  

Post a Comment

<< Home