24 December 2005

noiteboa

non me gusta isto do nadal. xa sei que é un tópico, pero é así. a verdade é que casi nin me decatei de que chegaba e, cando me din conta, xa estaba aquí a cea de noiteboa. e enviei as postais a todo correr. e chegaron os primeiros agasallos...
pode ser que nin me decatase do paso do tempo porque estes últimos días foron moi raros, pero especiais. por un lado, o cambio, que me fai sentir así. por outro, o esperado regreso de certas persoas. só velos foi todo unha alegría. só ver á miña neniña e escoitala rir fíxome feliz para toda a noite. ai, que pena que pronto regresen... pero iremos visitalos! a pesares de tódolos puteos irei visitalos!

1 Comentarios:

Anonymous Anonymous said...

Bo nadal. non e o mesmo rapear a q che guste o rap. enton no e mesmo ser un rapeiro q escuxar rap.....

1:37 pm  

Post a Comment

<< Home